tisztakosz

Kiút

2017. november 11. 01:14 - Greg Vescovo

 

beléptem a terembe megszeppenve és 

egyből ültetett a csalódás, vasfogait hegyezve

a megalázás vermébe 

 

 

azt hittem más lesz , azt hittem jobb lesz 

talán nemesebb? de ez több sebből is vérzett 

ilyet még nem éreztem: szívesen ölnék vétlent 

 

 

fegyvert ragadnék 

fejeket vágnék 

le tőből és ha valaki bőmből 

szemébe néznék mélyen és belenevetnék a képébe 

 

 

na most nevessetek- már nem leszek a gyökeretek 

előhoztátok a szörnyeteget 

képmutatók vagytok. szemeiteket minek meresztitek?

ti tettétek ezt velem

 

 

de még így is előkelőbb vagyok

belém csapott a felismerés

bár jó, hogy halottak vagytok

ezt mégse kellett volna, elnézést és

remélem többet ilyet nem tesztek

ég veletek! az agyamat én is kiloccsantom mellettetek  

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztakosz.blog.hu/api/trackback/id/tr8013231469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása