tisztakosz

Ki vagyok én?

2017. október 04. 21:46 - Greg Vescovo

Csak ülök nem teszek egyebet se. Kívülről a testem mozdulatlan. Az agyam azonban zakatol. Körbe nézek a nyomasztó betonrengetegben. Sok ember, rengeteg ember. A látvány egyszerre rémisztő és felkavaró. Kik vagyunk?Vajon mi célunk? Élünk majd meghalunk. Látom az öreget, aki a fiatalt szidja. Látom a fiatalt, aki az öreget szidja. Látom a kutyát, ami a játszótérre ürít. Nem szólók néma vagyok megfigyelek csupán. Istent játszva ülök erkélyem foteljában. Gondolok én sokat, tenni már, semmit sem teszek. Ki vagyok én? Beleszólni nincs jogom. Ezt látni már így is nagy hatalom. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztakosz.blog.hu/api/trackback/id/tr5712929251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása