tisztakosz

a pszichológusnak is lehet pszichológusa, avagy az érzéseknek is vannak érzéseik

2018. február 24. 19:20 - Greg Vescovo

belépett az ajtón 

és megkérdezte tőlem.

várjál nem érted 

tőlem...

a kis roskadó Magánytól,

hogy akarok- e hozzá csatlakozni.

már álltam volna fel,

futottam volna hozzá, 

mint aki bolond,

megszállottjává válva. 

 

aztán bazdmeg belém hasít,

én vagyok a Magány.

ha odamegyek elveszem.

nekem nem döntési, 

lételemi az egyedüllét.

 

aztán megint világosodom.

de hát olyan sok mindenki 

vesz körbe,

mégse leltem társra.

párban is lehetek magányos.

így tehát odamentem

cseverészni ,

és ekkor olyat éreztem a mellkasomban milyet még soha.

mintha elefánt tápászkodott volna fel róla.

 

most már a főnök lépett be az ajtón,

ő nem kérdezett semmit,

csak ordította, hogy ki vagyok rúgva.

 

Szólj hozzá!
Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztakosz.blog.hu/api/trackback/id/tr2313694982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása